Įgyvendinti
pokyčiai organizacijose

 

Naujam vadovui startavus organizacijoje buvo svarbu suformuoti tikslus pasiekiančią ir įsitraukusią darbuotojų komandą. Organizacijoje buvo neaiški struktūra, darbuotojų atsakomybės, personalo valdymo procesai buvo chaotiški ir nekuriantys vertės.

 

Klientas siekė gerinti darbuotojų patirtį, bet prieš tai buvo svarbu sužinoti, kuo gyvena darbuotojai, kokie jų lūkesčiai ir kaip juos išpildyti siekiant formuoti organizacijos tikslus pasiekiančią komandą.

 

Organizacijos augimas, pokyčių įgyvendinimas ir besikeičianti rinkos situacija pareikalavo naujo požiūrio personalo valdyme. Įmonės vadovas kreipėsi į HR Hint Online dėl personalo valdymo procesų audito.

 

Įmonės vadovybė į HR Hint Online kreipėsi norėdami struktūruoti personalo valdymo procesus, pritaikyti gerąsias praktikas ir didinti darbuotojų įsitraukimą.

 

Organizacijai augant atsirado poreikis profesionaliai ir nuosekliai įgyvendinti personalo valdymo funkcijas

 

Įmonėje buvo problemų su darbuotojų išlaikymu ir įtraukimu.


Labai didelis administracinių užduočių darbo krūvis personalo skyriuje dirbantiems darbuotojams, tad visai neskiriamas dėmesys daugiau vertės kuriantiems personalo valdymo klausimams.

Įmonei augant iškilo poreikis atsinaujinti organizacinę struktūrą, kuri padėtų siekti organizacijos tikslų.

Daug laiko ir energijos eikvojama siekiant išsiaiškinti ką ir kaip daryti konkrečiuose personalo valdymo procesuose. Įmonė veikė keliose šalyse, todėl nebeužteko primityvaus personalo valdymo, kai nėra sistemos ir nuoseklumo darbe su žmonėmis.

Organizacijoje priimtas naujas žmonių ir kultūros vadovas, kurio tikslas, kartu su profesionalų pagalba, parengti personalo valdymo vystymo planą organizacijai.

Organizacija ruošiasi reorganizacijai. Reikalingas kompetentingas personalo valdymo specialistas, kuris nuosekliai dirbtų su personalo valdymo klausimais, konsultuotų vadovus ir padėtų pasiruošti, bei įgyvendinti šį pokyčių procesą.

Sunku pritraukti ir išlaikyti darbuotojus, įmonėje didelė kaita, šlubuoja darbdavio įvaizdis.

Įmonės vadovai turėjo lūkestį suvokti bendrą personalo valdymo situaciją, gauti rekomendacijas ir pagalbą procesus “sustatyti ant bėgių”, suformuoti personalo valdymo skyrių.